MINI ME ~

My photo
once you make good thing to other you'll get it back

Friday, 10 February 2012

HAPPY HOUR !

happy , happy , happy .. i know u better la .. ur decent .. kind-hearted and u'll not leaving me right ? i knew it for ever .. feeling cozy when im with u .. ur a good place to land head on ur shoulder , hearing all my problems and put up smile on my face , i love you .. thanks darling .. i hope ur not change and i know u will not ..

Saturday, 4 February 2012

MAAFKAN AKU !

hari ni , nak mohon maaf kat semue org .. dr aku kcik sampai besa .. org yg aku penah buat sala ,, sume aku nak mntak maaf seikhlas hati aku .. kgkwan aku , all la .. aku mnykitkan hati korg ka , sala ckp ka , terambik pakwe ka , terkurang aja ka , teramik hati korg ka n ta pulang kan ka ., maaf k !

WILL BE CONTINUED ~ LATER LA ..  TATA ..

Thursday, 12 January 2012

USTAZ DON DANIYAL DON BIYAJID

asalamualaikum .. hari ni nak crite pasal someone yg da buat aku jatuh hati kat die sebab AGAMA nye .. tiap hri kalo bole na dgr ceramah die . suke sgt sbb die pndai mnarik hati org n ceramah yg di smpaikan pun sgt brmakne untk diri ni .. trime kasih .. ya allah , indah nye bile cinta yg dtg adalah kerana mu .. kalau la suatu hari nnti aku kawin ,, aku harap sgt dpat suami yg mcm ustaz don .. bahagie nyee .. aku ade someone yg bole ajr agame untk aku , jdik imam aku , jage aku dgn pgangan agame yg benar . amin .. tp , setiap kate2 al-quran itu benar .. yg baik untk yg baik dan yg jahat dgn yg jhat .. aku sdar , diri ni prnah terlupe dan ya allah , ampuni aku ya allah .. kalo lah dah tkdir tntukan bgtu , aku cube jdk yg terbaik n trime sume nye sbagai ujian tuhan untk aku . dan jgk , sbagai pganti semue ksalahan yg prnah aku lakukan .. alhamdulillah , syukur kat tuhan sbb aku rase ade prubahan yg baik dlm diri ni . org lain mgkn tak nmpk , tp , dlam hati ni , aku sndri yg taw ! rase cnte kan agame 2 , kuat sgt ... kalau bole na jdk mcm ustzah firuz .. pndai n bjaye jgk lam agame .. kalo lah bole undurkan mase ni . astagfirullahalazim .. ampun aku ya allah .. prkare yg da lpas , jgn di hirau , cube untk berubah n tetap pndirian 2 . aminn . harap aku bole bjaye dalam dunie ni dan di akhirat . amin ya allah ,

terime kasih ..